poniedziałek, 31 października 2016

Florence - Hallowen

Hallowen to święto, które obchodzą głownie dzieci i młodzież. W tym jednym dniu przebieramy się za różne postacie a następnie chodzi się i prosi ludzi w domach o cukierki lub inne słodycze. Często robi się różne straszne żarty.
Fotografie, którą wybrałam przedstawia typowy krajobraz dla tego święta. Stare opuszczone domy, w których okna najczęściej są pozatykane deskami i schodząca farba z ścian. To jedno z miejsc najbardziej odwiedzane i popularne w tym czasie.
Duże, łyse drzewa rosnące dodają tylko straszniejszej atmosfery takiemu miejscu. Możemy zauważyć również ludzką czaszkę, z palącą się świecą na niej. Najwidoczniej musiała zostać obrośnięta korą, ponieważ stabilnie się trzyma.
Jedyną rzeczą która kontrastuje, są dwa lampiony z dyń. Swymi ciepłymi kolorami lekko rozweselają to miejsce. Jest to, też jeden z obowiązkowych atrybutów na Hallowen.
Przebywając w takim miejscu możemy czuć strach, nie pokój. Przy każdym dźwięku od razy możemy zlokalizować jego źródło. W takich miejscach bardzo często możemy usłyszeć kraczenie kruków, a następnie trzepot ich skrzydeł.
Osobiście poszłam bym w takie miejsce, ale tylko w towarzystwie kogoś bliskiego i na pewno tylko w Hallowen.

__________________________________________________________________________
Hejo ludzie. I jak wam się podoba mój specjalny opis na Hallowen? Powiem szczerze, że jak się zabierałam za pisanie nie miałam żadnych pomysłów jak to opisać, ale jak widać coś wyszło.
Napiszcie mi w komach czy obchodzicie Hallowen i czy może zdarzyła wam się jakaś straszna historia związana z tym. Mi nic nigdy się zdarzyło.

9 komentarzy:

  1. Hejo no :)
    Ja nie obchodze Halloween bo jakoś mi się nie chce :P Opis jest cudny! :Oaż talent do takich rzeczy, i do recenzji!!
    NMBZT!
    PS: Byłoby mi milo, gdybyś wpadła do mnie na Piratów ^^ np bo ja czytania Twoje i byłoby fajnie :D

    Meg/nie-jestem-żadna-modelka
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘😘 i dziś jak się ogarnę wpadnę i zostawię po sobie ślad 😘

      Usuń
  2. Florence moja matko opisów! Jest boosko <3 masz talent Siostro!

    Mala <3

    Kckckc

    OdpowiedzUsuń
  3. Florence moja matko opisów! Jest boosko <3 masz talent Siostro!

    Mala <3

    Kckckc

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce mi sie uczyc, nie chce mi sie czytac mangi ani ksiazki wiec stwierdzilam ze doczytam twoj opis xD No co ja moge powiedziec... zarabiste! Jak zawsze zreszta. Chyba ktorys raz juz to powtarzam xp Ja osobiscie nie obchodzilam, nie obchodze i nie bede obchodzic hallowen xP hm wpoldo czwartej... eh dobra wypadaloby sie pouczyc... nie chce mi sieee
    To czekam na dalsze wpisy :)
    Bajo :)
    Pozdrawiam moją czarownice 😙😙

    ~Mały stworek~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ucz się lepiej 😘😘 i dziękuję bardzo 😘 😘

      Usuń
  5. Podpisuję się pod powyższymi pochwałami. Świetny opis.
    Ja Halloween nie obchodziłam i nie obchodzę, gdyż po prostu nie mam z kim. Poza tym nie czuję jakiejś magi tego zwyczaju. :)

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń

Template by Elmo